Capsula HPMC

Capsule sò largamente usate in i medicini,supplementuè l'alimenti funziunali cù una storia di 160 anni è diventanu più è più populari, soprattuttu capsule HPMC.

 

Comparatu cù a materia prima di a capsula di gelatina,HPMC(hydroxypropyl metil cellulosa) hà una bona furmazione di film, dispersione, aderenza, ritenzione d'acqua è altre proprietà, appartene à l'ingredienti naturali puri di a pianta, hè una materia prima comestible sicura, cusì HPMCviotuA capsula hè amata da i vegetariani.

 

HPMCviotusuperiorità di a capsula

 

L'effettu elettrostaticu di a capsula cava HPMC hè chjucu o senza effettu elettrostaticu, principalmente perchè HPMC hè una parte di cellulosa.Metile è parte diPoliidrossipropileEquì.In u prucessu di riempimentu di droga, HPMCviotucapsula ùn adsorbe droghe, còmudaperriempimentu di droghe.

 

Capsule ùn pò micca reagisce cù u polveru, un poveru cunteneAldeidi,ReducàSugarCompounds è vitamina C, se a gelatinaviotucapsula piena, reagisce cù u soAminu oCgruppu arboxyl, micca solu affettanu a disintegrazione di uviotucapsula è influenza a stabilità di a droga,mentriHPMC hè materiale inerte, senza interazzione cù u cuntenutu.

 

HPMCviotuA capsula hà pocu aderenza à l'esofago, è i pazienti anu menu reazzioni avversi cum'è a sensazione di corpu straneru quandu piglianu HPMC.viotucapsula, chì pò migliurà u cumplimentu di i medicazione di i pazienti.

 

Cum'è u numeru di vegetariani in u mondu cresce, più è più persone si rivolgenu à capsule di fonti micca animali, cù circa 70 milioni di americani chì optanu per capsule vegan.HPMCviotuCapsule furnisce una scelta per i cunsumatori vegetariani è religiosi.

 

Inoltre, HPMCviotucapsula ùn hà micca risicu di virus, ùn serà micca facilmente infettatu da i microorganisms, in cundizioni nurmali, longu tempu piazzatu ùn accade micca metamorfismu di cumpusizioni.


Tempu di post: 31-aug-2022