Cumu ghjudicà a qualità di Capsule vacanti?

A capsula viota hè un tipu di materiale di imballaggio di droga, u so rolu hè di copre in modu efficace u gustu è l'odore di droghe, impediscenu a volatilizazione di droga è impediscenu certi droghe da a descomposizione in bocca.Pò riduce l'irritazione di droghe à l'esofago è a mucosa di u stomacu è prutegge i sistemi respiratorii è digestivu.In più, certi droga ci vole à esse assurbutu in u intestinu, è ushell di a capsulapermette à a droga di passà per i succhi gastrici senza esse dissolute.

capsula viota

Allora pudemu vede chì una capsula viota hè ligata à a sicurezza di a droga è l'effetti di a droga è a qualità di a capsula viota hè assai impurtante per tutti i persone.Sè vo site un cliente di capsula viota da una cumpagnia farmaceutica, sapete cumu ghjudicà a qualità di a capsula viota?

Per verificà a qualità di a capsula viota, pudete pruvà a qualità da a macchina è fate attenzione à i punti sottu:

1) U ritmu di rottura, deve esse in 1%
2) Verificate s'ellu ci hè un tappu volante durante u riempimentu
3) Sia u capu è u corpu pò esse tiratu fora
4) Sia u tagliu di u tappu è u corpu hè ordinatu è liscia
5) Verificate a durezza di a capsula viota.

Cum'è un prufessore di capsula viota prufessiunale in Cina è producemu principalmente capsule di gelatina è capsule HPMC.U tassu di passaghju di qualità pò ghjunghje à 99,9%.per guarantiscenu a qualità, avemu u nostru propiu prucessu cumpletu di cuntrollu di qualità.

A. Avemu un cuntrollu di qualità strettu è sistematicu per a materia prima.Cuntrollà ogni batch di materia prima è mantenenu registri detallati.s'ellu ci hè qualchì prublema di qualità cù a capsula viota finita, pudemu tracciate quale batch di a materia prima.

B. Na vota ca lu capsules viotu sò finitu, ch'elli seranu sieved da a machina sieve prima à caccià i unqualified.

C. Siconda, seranu inspeccionati da l'urdinatore unu per unu.E queste capsule viote senza forma, dimensione è altri difetti visibili seranu scelti automaticamente è efficacemente.

D. Allora vi dinù verificà manually.I nostri travagliadori inspeccioneranu a capsula viota cù una luce assai forte per sceglie qualsiasi pezzi mancanti senza qualificazione.
E. Infine, ogni batch di capsule sarà pruvati in u nostru propriu laburatoriu à guarantisci a nostra capsula viota hè sicuru è sanu.

The empty capsule is so important and relevant to pharmaceutical products. It provides a lot of convenience for patients and treatment. how to distinguish the quality of empty capsules is crucial to implement these functions. If you have any questions about empty capsule inspecting, you can contact us at info@asiangelatin.com or review below video.


Postu tempu: Apr-19-2023